Even though most people have posted comments with there skype names i think we should make a discussion to put them all in. Post your skype name here and then look for people mentioning DFTBA! There is a nerdfighters skype chat group sort of that a lot of people are a part of. Add me if you want to 


Tags: Nerdfighter, skype

Views: 4310

Replies to This Discussion



Mention DFTBA or anything nerdy, or even leave a message saying "hey, nerd."

I live in the Midwest, btw.


thisisdirtywork - as per usual, mention something Nerdfighter-esque!

alriffraff (just tell me you're a nerdfighter!) 


(the one in Pamplona, Spain)


just say anything that will let me know you're a nerdfighter! :) 

Pearadventures ;D I'm 16 and live in the UK. Just explain you're a nerdfighter and I shall add you if not I'll ask you something vlogbrothers related ;D

my skype username is lyssterine.c

I kinda want to make some friends, so if you'd like a new skype friend, lemme know :D

and yes, just say something nerdfighter-ish so I know you're on my side


say anglerfish 10 hour loop, or dftba, or nerdfighters, or french the llama, or anything else related to nerdfighteria in the loop, I'll add you

Hey, just mention something ridiculously nerdy (aka awesome) and I'll add you:D

Mines tomw111999 (Yay creativity :p) And yeah, mention nerdfighting and such if you're gonna add me


Youtube Links!

Here are some YT links to channels related to Nerdfighteria and educational content!

*Can you think of any more? Pass along any suggestions to an Admin who will then add it to this list should it fit!

© 2015   Created by Hank Green.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service