Nerdfighters

EDIT: Okej folk, 15 augusti är bestämt! Spread the word!

Jag och några andra Nerdfighters från stockholm har ju haft små gatherings ibland, men det skulle vara kul att ha något större, lite mer planerat, som fler kan komma på. Vad sägs om augusti? En del har ju Expecto (Harry Potter-konvent) i juli. Och jag åker till Canada 29 augusti, skulle vara nice och ha gathering innan jag åker :D så ja, vad tycker ni? Ska vi börja planera något?

Tags: gathering, stockholm, sweden

Views: 7

Replies to This Discussion

Men då kanske du inte kan åka... Vi får nog ha träffen där flest Nerdfighters bor.
Dessutom är det i November. Du hinner få pengar tills dess :)
Förresten tycker jag vi borde höra för oss och se om någon Nerdfighter från annan del av denna värld råkar vara i Sverige i höst. Det skulle ju vara trevligt :)
fast tova, om jag inte får mitt stipendium så kan jag inte köpa mig vinterjacka, eller julklappar för den delen. som jag har nämnt i skolan x-antal gånger till dig?
Ni kan inte flytta den svenska nerdfighter gatheringen till Japan istället? Inte det? Nähä.
Vid såna här tillfällen suger det att inte bo i/nära Stockholm. xD Skulle jättegärna vilja komma, men det blir helt enkelt för dyrt. :/

Inga andra Nerdfighters som bor i/nära Göteborg då man kan åka med fritidskort? :)
Både jag, Tova och amalia (tova, är fanny eller henrik medlem på ning?) bor i göteborg

jag tova och amalia går t.o.m på samma skola. haha fint.
Skulle älska en nörfajtersamling i GBG. Åker gärna på den i sthlm också, men gbg är ju nära och bra :D
Åh jag vill jätte gärna komma! För mig spelar det ingen direkt roll om det är i Stockholm eller gbg, jag bor inte nära någon av städerna ändå.
Maria: Jag vet. Jag är inte heller så jävla rik... Jag tycker vi som bor nära Göteborg ska ha en också, men om det är fler som kan ses i Stokholm tycker jag Stockholm låter bra, för en stor en.

Alla: Ska vi börja planera datum? Jag önskar fler kunde svara på tråden :/ Vi kanske borde ha en ny, med titel som antyder att det är just en ny Nerdfighterträff?
Helger är bra. Vem vill ta på sig ansvaret att starta en ny tråd?

RSS

© 2013   Created by Hank Green.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service