Nerdfighters

Tonee Ektnitphong
  • Male
  • Sioux Falls, SD
  • United States
Share Twitter

Tonee Ektnitphong's Friends

  • Grant Arthur Werling
  • Lonna Mathie
  • Megan
  • Christy Trapp
  • Clara Reynen
  • Laina Darger
  • Brianna S

Tonee Ektnitphong's Groups

Gifts Received

Gift

Tonee Ektnitphong has not received any gifts yet

Give a Gift

 

Tonee Ektnitphong's Page

Latest Activity

Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"October is here. Anyone done any novel planning?"
Oct 4, 2012
Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"I know right! Apparently the episodes take forrrrrrevvver to make so they didn't want the show to be over so quickly.  I honestly think weezy waiter deserves to star in a movie.  He's so funny, and genuine.  He is like a…"
Sep 30, 2012
Tonee Ektnitphong joined Ashley Scripter's group
Thumbnail

Nerdfighting and NaNoWriMo!

A group for those Nerdfighters who brave National Novel Writing Month every November and live to tell the 50,000-word tale
Sep 30, 2012
Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"Brianna, have you seen Weezy Waiter's web series "Platoon of Powers Squadron"? It's sooo funny. Just a heads up if you haven't: It does start kinda slow, but the plot really picks up later."
Sep 28, 2012
Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"I agree, its so exciting ahhh.  I decided that i'm going to do a new novel for NaNoWriMo so i won't have to stress out about the quality every 5 minutes.  I can't wait!"
Sep 24, 2012
Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"Great novelist John Green once said something along the lines of, "The best thing about NaNoWriMo is that it gives us permission to suck and teaches us discipline, and as writers we all need that."     I too feel that I am…"
Sep 24, 2012
Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"I got bored and did the math.  Approximately 7 out of every 200,000 people will attempt NaNoWriMo this year.  On any given year only 14-19 percent of participants will be successful.   So one way you could look at it is: By…"
Sep 23, 2012
Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"Not sure if any of you have played portal, but this is hilarious! http://www.youtube.com/watch?v=thVKLoXtVWg"
Sep 20, 2012
Tonee Ektnitphong commented on Brianna S's group South Dakota Nerdfighters!
"Thanks for the reminder, even 40 days away its gonna take intense planning for!  I won't be competing in the official competition, because i have already started writing my first novel this semester.  50,000 words in 30 days is…"
Sep 20, 2012
Tonee Ektnitphong left a comment for Laina Darger
"Thank you bunches! I will be in town later today, so just text me whenever is a good time to come pick it up in the next few days.   605-838-6631"
Sep 2, 2012
Laina Darger left a comment for Tonee Ektnitphong
"I'm just really nice and stuff lol but I don't feel like I have a lot of friends :P So yeah. Oh, yeah, you can definitely borrow it! I actually finished the reading assignment last night. We have to read half the book, but it's really…"
Sep 1, 2012
Tonee Ektnitphong left a comment for Laina Darger
"  Good at making friends and yet considers herself unpopular.  hmmm interesting haha.  jk, I totally understand, i think all people experience some sort of shyness around people they aren't comfortable with.   So i went to…"
Sep 1, 2012
Laina Darger left a comment for Tonee Ektnitphong
"Lol that's the first time anyone's ever said I'm popular. I promise you, I'm not, I'm just good at making friends (I feel like I'm kind of contradicting myself here), and sometimes I get a bit loud.... And don't…"
Sep 1, 2012
Tonee Ektnitphong left a comment for Laina Darger
"Oh hey we do have Lit for YA together.  That's pretty awesome and it looks like your super popular! Forgive me for my shyness around large groups of people.  That class seems like its going to be alot of fun!"
Aug 31, 2012
Laina Darger left a comment for Tonee Ektnitphong
"Not to sound creepy or anything, but I'm pretty sure I saw you in my Lit for Young Adults class yesterday! I was gonna say hi but you were talking to the teacher lol."
Aug 30, 2012
Laina Darger left a comment for Tonee Ektnitphong
"Oh, I see. Well hopefully you get all moved in and whatnot as soon as possible! Yay! Yeah, I was really excited for classes too, and then I found out that my Comp 2 is going to be all about persuasive writing, and I’m so horrible at writing…"
Aug 28, 2012

Profile Information

What Kind of Nerdfighter Are You?
The best kind? :)
About Me:
Well i'm an aspiring writer/elementary teacher.
I Love reading! Especially YA fiction, classic fiction, good love stories, and nerdy stuff like neuroscience.
I Love Playing and Singing music! Mostly acoustic music, like justin nozuka, nevershoutnever, or orla gartland, too alternative rock like incubus. UKULELE
Other than that, i like to run, watch movies, tv shows, go on adventures, stuff like that
Favorite Books, Movies, Music, and more
Stuff i currently nerd out about
Glee
The Hunger Games trilogy
Pokemon :) F&A
What's your favorite thing to put on your head?
Pets
If you could do your happy dance with anyone who would it be with?
John And Hank, because to some people i'd look like the best dancer of the three, and too nerdfighters i would look like the worst
When did you start watching the Vlogbrothers?
January
Make up your own DFTBA initialism!
Don't forget to make a difference

Tonee Ektnitphong's Blog

My Pencil, Your Pen

My Pencil, Your Pen

By Anthonee Ektnitphong

 

With This pencil that writes, the story of my life; I try to erase, and keep only what I like

But this pencil is different, it erases only what it wants; So my mind is full, with these memories that haunt

They eat at my mind, every minute I’m awake; Not a moment where I can escape, please give me a break…

Continue

Posted on April 8, 2012 at 11:37pm

Love and Lips

 

Love and Lips

By Anthonee Ektnitphong

 

Love and lips

Single out love to a defining point

Lips once chatter are silenced

Question how this moment in love is defiant

She wanted my first, you only get one

Claiming I must kiss to still be her love

Romantic gestures turned…

Continue

Posted on April 8, 2012 at 11:34pm — 1 Comment

KYTE oh KYTE

KYTE oh KYTE

By Anthonee Ektnitphong

 

KYTE oh KYTE please be my eyes

To see the world from the heavenly sky

You’re beautifully battered in bowties and ribbons

Bold and embracive, to hearts that are given

As I run the streets, mouth wide as I scream

They claim I have freedom but call it obscene…

Continue

Posted on April 8, 2012 at 11:31pm

The Man and the Monster

The Man and The Monster

By: Anthonee Ektnitphong

 

Here lies a tale

Not too far fetched

Written about a man

Who   Moved   worlds

When he FLEXED

 

On the peak

Of a mountain

Like a king

On his throne…

Continue

Posted on April 8, 2012 at 11:27pm

Comment Wall (81 comments)

You need to be a member of Nerdfighters to add comments!

Join Nerdfighters

At 3:37am on December 14, 2012, Sophia Andrew said…


Hi,am Sophia, i saw your lovely profile today and i became interested in knowing you more,l will like you to reply me at ( mysophia46@yahoo.com) so as for me to send you my pictures and tell you more about myself for you to know me better.Thanks once again.I will be waiting for your message.Yours Sophia


                     ( mysophia46@yahoo.com )

At 5:37pm on September 1, 2012, Laina Darger said…

I'm just really nice and stuff lol but I don't feel like I have a lot of friends :P So yeah.

Oh, yeah, you can definitely borrow it! I actually finished the reading assignment last night. We have to read half the book, but it's really interesting and I actually might just finish it this weekend, to be perfectly honest.

At 1:08pm on September 1, 2012, Laina Darger said…

Lol that's the first time anyone's ever said I'm popular. I promise you, I'm not, I'm just good at making friends (I feel like I'm kind of contradicting myself here), and sometimes I get a bit loud.... And don't worry about being shy! I'm shy too. You should see me in classes where I don't know anyone, I refuse to talk at all. It does seem like it'll be a fun class, I can already tell that there's going to be a debate every day haha.

At 12:03pm on August 30, 2012, Laina Darger said…

Not to sound creepy or anything, but I'm pretty sure I saw you in my Lit for Young Adults class yesterday! I was gonna say hi but you were talking to the teacher lol.

At 7:55am on August 28, 2012, Laina Darger said…

Oh, I see. Well hopefully you get all moved in and whatnot as soon as possible!

Yay! Yeah, I was really excited for classes too, and then I found out that my Comp 2 is going to be all about persuasive writing, and I’m so horrible at writing persuasively, so I’m not sure how well that’s going to go. But my Mythology class today should be really fun! :)

Thank you for your concern, lol. I hope so as well!

At 2:53pm on August 27, 2012, Laina Darger said…

Oh, why haven’t you moved in yet? Lol.

Yeah, I’m pretty excited for classes! These last few days have been kind of boring for me, sadly. So once classes start I’ll at least have something to do haha.

At 1:54pm on August 26, 2012, Laina Darger said…

Hey! How are you? Have you moved into the dorms yet? :)

At 5:38am on August 16, 2012, Laina Darger said…

Well, duh! I mean, movie nights are the best! And I'm gonna be bringing so many movies this year, it's gonna be crazy :)

I knew that they changed it, but they didn't give me any examples or anything lol. I'm not feelin the love. But at least DSU knows how awesome Harry Potter is.

At 5:07am on August 13, 2012, Laina Darger said…

Well good! I look forward to your visits then :) And yeah, I definitely like to just stay in and hang out but most of my friends would prefer to go and party... so I imagine I'll be in my room a lot, watching movies to keep me preoccupied. 

Same here. The high school I went to has almost the same number of on campus students as DSU, so at least population-wise, the transition from high school to college wasn't bad at all.

At 11:17pm on August 12, 2012, Laina Darger said…

Oh :( Well then I guess it's good that DSU only has around 2000 students? 

 

Haha I'm not too ambitious either, but if I find something that I really care about then most of the time I can get myself to work hard at it.

Good! Lol I'm glad that made sense. And hey, that's cool, I have friends who've known me for years and still sometimes call me Alaina on accident, so I'll totally answer to that. Though I don't see when we'd ever talk, seeing as I'm not a fictional character from one of your books :P

 
 
 

© 2014   Created by Hank Green.   Powered by

Badges  |  Report an Issue  |  Terms of Service